نماینده مردم تفرش ،آشتیان و فراهان بر حل مشکلات مردم تاکید کرد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

نماینده مردم  تفرش ، آشتیان، و فراهان در مجلس شورای اسلامی بر حل مشکلات مردم توسط مسوولان دولتی تاکید کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش ˈعباس صلاحیˈ روز سه شنبه در حاشیه بازدید از 12 نهاد دولتی شهرستان آشتیان در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: خدمت بی منت به مردم یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و از وظایف مهمی است که مسوولان بر عهده دارند و باید همواره در این خصوص دقت لازم را داشته باشند .

وی اظهار کرد: مردم ولی نعمتان نظام هستند و مسوولان دولت اعتدال باید به دور از حاشیه ها، برمبنای تکالیف برنامه پنجم و سند چشم انداز نظام به رفع مشکلات ریشه ای مردم بپردازد.

نماینده مردم تفرش ، آشتیان و فراهان افزود: کاغذبازی و برخی رفتارهای پرپیچ و خم اداری در برخی از نهادهای دولتی مردم را به شدت آزار می دهد و می طلبد که بدنه دولت بر مبنای اصول و مبانی تکریم ارباب و رجوع در تسهیل امور و رفع نواقص بیش از پیش کوشا باشند.

صلاحی اظهار کرد: درحال حاضر بخش قابل توجهی از مراجعات به دفتر نماینده مجلس مشکلات و مسایلی مربوط می شود که در حیطه وظایف دستگاههای اجرایی است و در این خصوص می طلبد که مدیران با حساسیت این موضوعات راپیگیری و تا برطرف کردن مشکل در صحنه باشند.

وی از ادارات آموزش و پرورش، راه و شهر سازی، اوقاف و امور خیریه، بیمارستان امام سجاد (ع)، ثبت احوال، مدیریت برق، کتابخانه عمومی عباس اقبال آشتیانی، بنیاد مسکن، بهزیستی، کمیته امداد، دانشگاه آزاد اسلامی و آب و فاضلاب روستایی بازدید کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:31 | نویسنده : میثم اله وردی |